Sitemizde şuan toplam 7137 film bulunmaktadır.

Dabbe 1 HD izle

10
19.853
FILM BILGILERI 6 sene önce eklendi
Dabbe 1 HD izle
Dabbe 1 izle, Dabbe 1 full izle, Dabbe 1 hd izle, Yıl 2005 amerikada intihar salgını baş gösterir. Ülkenin dört bir yanından farklı insanların akıllara zarar intiharları haber gelir. Aradan biraz zaman geçtiğinde aynı şeyler türkiyedede yaşanmaya başlar.

Tür: Gerilim Filmleri, Korku Filmleri, Yerli Filmler

Yapım: 2006

IMDB Puanı: 6.7

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Dabbe 1 HD izle” filminde 6 Yorum bulunuyor.
  1. Kanan - 3 hafta önce demiş ki:

    Bence guzel olmus, yani en azindan 2006 yili icin guzel. Tam olarak mukemmel deyir, amma berbat-da deyir. Film eski olupda bana hala izlediyim boyunca hem gerilim hem de korkuyu ayni anda yasatdirdi. Amma filmin en iyileri: Kufur, Iglenc, sapiklik, gereksiz (yani olmamasi) sahneler yok.Bana gore bunlar onemli. Amma kotu taraflarida vardir, zaten apa-acik sekildi gorunuyorlardi. Ve film Japon korku filmlerinden esinlenmis diye emindim, bi de bakdim Yonetmen yardimcisi ve Sanat yonetmeni Japonmus

  2. Ayşnr - 4 sene önce demiş ki:

    Imdb puanınıda hak etmediğini düşünüyorum bukadar saçma bişeye 6.7 puan çok fazla en fazla 3 olması lazım bence

  3. Ayşnr - 4 sene önce demiş ki:

    Samanyolu dizileri gibi oyunculukları güzel değil korkunç değil daha önceden izlemeye cesaret edemem diye izlememiştim çok fena hayal kırıklığına uğradım bumuymuş cesaret edemediğim şey diye

  4. fat - 5 sene önce demiş ki:

    ulan bi Felak Nas okuyan yok filmde nası iş abisi

  5. Gamze - 6 sene önce demiş ki:

    2 ve 3 nispeten başarılı. 1 ber-bat!

  6. ırmak - 6 sene önce demiş ki:

    ilk olarak 3 ve 2. serilerini izledim ve çok korktum bunu 3 gündür az az ialiyom 🙂